Sağladığımız tüm kurumsal web hosting paketlerimizde SSL sertifikası ücretsiz tanımlanmaktadır.
İnceleTüm seviyedeki kurumlar için uygun, istenilen lokasyonda, full performans, tam donanımlı sunucular.
İnceleSağladığımız tüm kurumsal web hosting paketlerimizde SSL sertifikası ücretsiz tanımlanmaktadır.
İnceleTüm seviyedeki kurumlar için uygun, istenilen lokasyonda, full performans, tam donanımlı sunucular.
İnceleReklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir ürünü daha geniş kitlelere duyurmak, daha büyük satış rakamlarına ulaşmak ve markalaşmak amacıyla yapılan her çeşit etkinliğe verilen addır. Bu anlamda bir radyo çalışmasından TV görüntüsüne, Gazeteye verilen bir ilandan internette satılan bir reklam bandı, Youtube'da dönen bir videodan bir haber sitesinde yayınlanan tanıtıma kadar her şey aslında bir çeşit reklamdır. Reklam temel ve basit manada amacı kişilerin ya da kurumların yani reklamı verenlerin, reklamı vermekteki amaçlarına ulaşmasını sağlamaktadır. Reklam sayesinde firmaların bilinirliği artar, zihinde yer bırakır ve buna bağlı olarak satış ve kar oranları yükselmeye başlar. Kişilerin aklında yer eden marka ve ürünler her zaman ürün alımı sırasında ön plana çıkar. Örnek olarak Kağıt Mendil dünyasına kendini lider kabul ettiren Selpak, Kullan At Pillerin içerisinde her zaman ismi anılan Duracell ve Oyun Konsolu denildiğinde herkesin bildiği Play Station bu reklam çalışmalarının örnekleri olarak sunulabilir.
Adwords Google firması tarafından sunulan bir reklam hizmetidir. Adsense ve Adwords adı altında iki ayağı olan bu reklam sisteminde Adsense reklam Yayıncıları için Adwords ise reklamını yayınlatmak isteyenler için hizmet vermektedir. Adwords üzerinden hemen hemen her gün uğradığımız Google'da arama bazlı açılan sayfalara anahtar kelimeler yardımıyla reklam yerleştirilebilmekte, ürününüzle ilgili yayın yapan ya da paylaşım yapan web sayfalarında Banner ya da Link olarak reklam verilebilmektedir. Adwords dünyasındaki önemli bir reklam ağı olan Adsense ile iyi bir ikilidir. Yani birisi olmadan diğeri asla ayakta duramaz. Reklam verenlerin reklamları Adsense sayesinde kullanıcı ile buluşmakta ve gerektiği değeri bulmaktadır. Ülkemizde de en önemli Online reklam merkezi Adwords'dür. Diğer firmaların yüksek reklam fiyatlarına karşı düşük fiyat politikası, ziyaretçi başı ödeme, video, resim, flash, metinsel reklamlara olanak sağlaması bu sistemin önemli artı değerlerindendir.
Adwords sistemine başlamadan önce aslında ilk soru reklam Neden Kullanılır olabilir. Sonuçta elimizde bir ürün ya da hizmet olabilir veya yapılan çok önemli bir çalışma tanıtılmalıdır. Bunu yapabilmek ise iyi bir reklam çalışmasından geçer. Adwords reklam sistemi ise hem önemli bir firmanın bünyesinde faaliyet göstermesi hem de yayıncı kardeşinin dünyanın en büyük reklam yayınlama şirketlerinden biri olması sebebiyle alanında önemli bir yere sahiptir. Özellikle Google sayfalarında konuyla ilintili aramalar yapıldığında çıkan sonuçların Adwords reklam sisteminden verilen reklamların yayınlandığı düşünülürse büyük bir öneme sahip oluyor Adwords reklam sistemi Ülkemizde yapılan Web Aramalarının en büyük pastası Google sitesinde. Bu da Google arama sonuçlarında reklam yayınlatmanın ve bu reklamlar sayesinde Nokta Atışı ile müşteri çekmenin önemini ortaya koymuş oluyor.
Adwords sistemi temel olarak çok kolay bir platformda kurulmuş ve yönetim olarak çok basit işlevlere sahip olsa da önemli bir reklam başlatmanız durumunda Profesyonellerden yardım almanız gerekebilecektir. Adwords sistemini kullanabilmek için Türkçe yayın yapan Adwords adresinde girip mevcut bir Gmail hesabınızla ya da yeni bir hesapla kullanıcı adınızı ilişkilendirdikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz. Google yeni başlayan Adwords yayıncılarına yardımcı olmak maksadıyla çok fazla sayıda 80 Dolar ve 100 Dolar seviyesinde hediye reklam çeki dağıtmaktadır piyasaya. Bu reklam çeklerini Host firmaları ayrıca Webmaster forumlarında ücretsiz olarak sunulabilmektedir.
Adwords sistemini kullanmaya başlamadan önce kendinize yapacağınız reklamın boyutlarını sormanız gerekecektir. Ayda 100-200 dolarla küçük bir çalışma mı yapacaksınız, yoks biraz daha farkla yüksek kaliteli bir çalışma mı yapacaksınız ? Hangi ürün ya da hizmeti pazarlayacaksınız. Bu hizmeti pazarlarken Ücret mi, Hizmet mi, daha önce olmayan bir şey mi ön plana çıkacak. Yerel manada bir reklam yapılıp sadece bir şehir mi hedeflenecek yoksa Türkiye veya başka ülkelerde mi yayın yapılacak gibi birçok seçenek ilk reklamı kullanıcıya sunmaya başladığınızda karşınıza çıkacaktır. Adwords sistemi kullanıcılarına o reklam kategorisindeki firmaların ve verilen reklamların sayısına göre bir fiyatlandırma aralığı çıkarmaktadır. Örneğin son yıllarda bazı kelimelerde 0,01 TL tık başı ödeme ile reklam verilebilirken, Evden Eve Nakliyat gibi bazı rekabeti bol olan sektörlerde tık başı ödenecek ücretler 1 TL ile 20 TL arasında değişebilmektedir. Buda aslında o sektörde reklama gösterilen rağbete bağlı olan bir fiyatlandırma şeklidir. Adwords üzerinden reklam yayına almak, reklamları daha çekici hale getirmek uzun uzadıya bir başka makalenin konusu olabilir. Çünkü çekici bir reklam hazırlamanın ve kısa alanda hızlı bir çekicilik yakalamanın birçok etkeni vardır.
Kalite puanı aslında sizin verdiğiniz reklam ile reklamda sunulan anahtar kelimelerin ilişkilerini ölçer. Örneğin reklam metninizde ve sitenizde Gözlük üzerine çalışan bir firma iseniz anahtar kelimelerinizde Gözlük, Gözlükçü, Gözlük Üretimi, Gözlük Satışı gibi kelimelere yer verdiğinizde Kalite Puanınız yükselmeye başlar. Ama Gözlük satan bir firma iseniz ve Lens satışınız yoksa yada site içerisinde ve Adwords paneline girdiğiniz reklamda geçmiyorsa Lens, Lens Takma, Lens Satın Al gibi anahtar kelimeler kalite puanınızı düşürür. Tabi ki bu sadece bir nokta . Kalite puanı hesaplanırken gelen kullanıcının sadakati, geçirdiği süre, reklamın kalitesi ve yayında kaldığı süre gibi birçok alt değer hareket halindedir. Kısacası her zamanki karışık Google algoritmaları. Kalite puanı yüksek olan bir reklam hesabında yapılan reklamlar daha az bir tık başı ücretle daha üst sırada yer alırlar. Reklam sisteminden bir şekilde usulsüz kullanımda çıkarılma konusunda biraz daha katı kurallar yumuşar. Kalite puanı yüksek siteler için Google evet verdiği hizmet ile yaptığı reklam aynı dediği için daha fazla bir değer verir ve reklam ağından gelen ziyaretler sitenin anahtar kelimelerde Arama Sonuçlarında üst sıralara çıkmasına yardımcı olur.
Kısaca bir SEO tanımı yaparsak amaç sitelerin Google ve diğer arama motorlarında Anahtar Kelimelerde üst sıralarda gösterilmesi ve buna bağlı olarak daha fazla ziyaretçi çekmesidir. Bu noktada reklam verilen bir site genelde sitenin amaçladığı Anahtar Kelimelerde ziyaretçi alacağı için arama sonuçlarında + bir değer alır. Ancak sırf reklam verdi diye Google arama sonuçlarına etki ederek o siteyi üst sıraya çıkarmaz. Bu sebeple reklam verilen sitenin SEO anlamında da üst sıralara çıkmasını istediğiniz kelimeleri reklam Anahtar Kelimeleri arasında verebilir ve bu sayede yükselişte bir koldan daha yardım alabilirsiniz. Ancak unutmayın ki sadece Adwords reklamı basarak ilk sıraya çıkamazsınız. Kaliteli bir SEO gerekiyor yine de. Adwords ve SEO Arasındaki Farklar Nelerdir ? Arasındaki fark çok açıktır. Birinde olaylar sadece reklam yani maddi çalışma üzerinde dönerken, diğerinde sağlam bir çalışma ürünü olarak siteler üste çıkar. Adwords reklamı verdiğinizde sıralama yapılır ve ilk 2 - 3 kaliteli reklam arama sonuçlarının üstünde farklı bir renkte gösterilir. Bu aslında ziyaretçi için direkt tıklanacak linklerden birisidir. Kalite puanı ve verilen tık başı ücrete göre yanlarda da reklamlar çıkar. Bunlar üsttekiler kadar şanslı değildir ama yine de sağlam bir anahtar kelime ve reklam metni ile çok iyi bir ziyaretçi kitlesi yakalayabilirler.Sadece reklam vermek bir site için SEO yapmak anlamına gelmez. Ancak bu ikili birbirini iyi destekleyebilirler. İstenilen kelimede üst sıraya çıkarken birbirlerine yardım edebilirler. Ancak bu işi yaparken de kurallara uygun yapmak gerekecektir. Kuralsız işi Google pek sevmez.